Re: Komenda SYS

Autor: Henryk Marczak (hemaru_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 11:34:46 MET

Witam serdecznie!
Uzupełnienie (wyjaśnienie do, sprostowanie) mojego listu:

Użytkownik "Henryk Marczak" <hemaru_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przystapiłem do kopiowania plików systemowych na dysk D. Zgodnie z opisem
w Komputer Świat 24/98(4) str.51 wydałem (z MS DOS) komendę;
> C:\WINDOWS>sys d:
> a tu... guzik :(
> otrzymałem w odpowiedzi komunikat informujacy, że komenda instaluje system
> jedynie na dysku a:

Przepraszam! :)
W rzeczywistosci komunikat brzmiała inaczej:
"Program SYS można uruchomic tylko na dysku C: w celu próby naprawy
rozruchowego dysku twardego. Aby utworzyć awaryjny dysk rozruchowy, użyj
opcji Dysk startowy apletu Dodaj/Usuń programy."

> Kto mówi prawdę?

Co mam zrobić?

> Czy komenda SYS jedynie kopiuje pliki systemowe?

Czy też umieszcza jednocześnie jakieś informacje w bloku 0 (startowym -
bootblock'u, jak w Amidze)?

--
Hemar
Hemaru_at_go2.pl