Re: problem ze ściąganiem programów

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 22:45:57 MET DST

Grzegorz wrote:

> Urzywam przegladarki Internet Explorer. Gdy zerwanie lub przerwanie
> poloczenia podczas sciągnia programow, przy ponownej probie proces sciągania
> rozpoczyna się od poczatku (0%)

Ni w tym dziwnego - o ile wiem, Internet Explorer, jak i Netscape
Communicator nie obsluguja wznawiania downloadu (no, w sume NC
obsluguje, ale trzeba pokombinowac ze SmartUpdate)

> Sciągnąłem program GetRight 4.2 i tez nie wiem jak sprawdzic czy on pracuje
> niejako w tle a jesli pracuje to dlaczego nie zapamietuje % ściągniecia

Jezeli masz GetRighta, to na pewno bedziesz mial wznawianie sciagania.
Jest jeszcze tylko jeden warunek - serwer, z ktorego sciagasz tez musi
to wznawianie obslugiwac, inaczej nici ... :-(

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl