Re: Creative DVD

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 11:59:15 MET DST

Pawel wrote:

> Nikt w Koszalinie nie chce się podjąć naprawy napędu DVD Creativa. Pracuje
> normalnie do chwili zatrzymania, potem rusza albo nie, pomaga mu ręczne
> rozbujanie kółka na wierzchu obudowy. Czy ktoś może domyśle się jaka to
> avaria i czy samemu mogęsobie dać z tym radę

O, widzę, że nie tylko Asusy padają...
Trzeba zacząć tobić czarną listę CD-ROM/DVD (raczej ich scalaków)...
A więc na każdym zrąbanym u mnie Asusie są dwa powierzchniowe "BA68.."
sterujące silnikami (obrotu/przesuwu głowicy):
1) cały BA6869FP (ale nie wiem, czy działa...)
2) oraz jeden tak spalony (wypalona dziura), że nie da się odczytać co na
nim pisało ;-(
(ostał mi sie jeszcze jeden Asus: też już pada, ale póki da się go rozpędzić
nie będę go rozbierać (ale pewno jak przestanie się rozpędzać scalak będzie
wyglądać jak na pozostałych Asus'ach ;-(((

P.S. właśnie rozkręciłem - w celu przeczyszczenia - bardzo starą, działającą
nagrywarkę: tam scalaki sterujące mają oznaczenie LA6530 i LA6534 i są DIP
;-)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|