Re: Nie kupujcie sprzętu LG

Autor: Grzegorz Gajewski (gayos_at_interia.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 16:31:58 MET DST

Darek Paluszkiewicz napisał(a) w wiadomości: ...

>Mam monitor LG Studioworks 57i i cd rom x32 i nie narzekam chodzi bez
>problemow od dwoch lat.:P

StudioWorks 57i - dla mnie wzór w rozmieszczeniu pokręteł - tak powinno być
we wszystkich monitorach - kontrast i jaskrawość odzielnie, a nie głęboko w
OSD (a'la OptiView). No i całe OSD w 57i to wzór funkcjonalności. Jeszcze
jedna istotna rzecz - podawanie rozdzielczości i odświeżania. Jak na
dzisiejsze czasy monitor ten jest jeszcze całkiem dobry, ale w OSD to bije
innych...

--
Gayos, gayos_at_interia.pl