Re: jaka karta z TV OUT

Autor: AdamS (cieprog2_at_byd.top.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 10:08:59 MET DST

> Jaka polecacie karte graficzna z wyjsciem TV?
> Wymagania: dobra jakosc obrazu (TV), sterowniki do win2000, wspomaganie
> dekodowania DVD i mozliwie szybka w 3D.

Polecił bym ATI 128 pro VIVO ma taką i jestem zadowolony. Jakość wyjscia tv
ok. choć pewnie nie taka jak na g400. Wczesniej miałem Savage 3D i róznica
jest bardzo duża. Dopdatkowo Ati samo wyczuwa podłaczony TV i potrafi
generowac opbraz na TV i monitorze jednocześnie.
Co do wspomagania DVD to jedyna karta która ma zarówno wspomaganie dla
kompresji ruch i odwrotna transformate cosinusową. Dodatkowo ati ma swój
player który daje naprawdę rewalayjny obraz (porównywałem do power DVD 2.55
i Win2000).
Co do szybkości 3D demonem sdzybkości toto nie jest. U mine na cel 2 566
da się pogrywać przy 32bitowej paleci ustawienie na maksa w rozdz. 800 x 600
np.Kingpin, Daikatana, Rally Master.

Dodatkowo Ati ma naprawdę dobry obraz w 2D.

AdamS