Re: Dylemat: Athlon czy PIII???

Autor: Radosław Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 13:35:12 MET DST

Użytkownik "andy" <andy4ever_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> ***na slotA ciagnie Athlon - i dlugo jeszcze pociagnie (a moze AMD wypusci
> cos nowego na slot a? - niewiadomo)

Czy wy rozmawiacie o tym samym?;))) Przeciez Thunderbird i Duron to tez sa
Athlony, wiec na pytanie p3 czy Athlon nalezy odpowiedziec- Athlon ale w
wersji Tbird lub Duron. Wiec z Xaltutonem ustalcie najpierw o jakim Athlonie
mowicie;)

> a poza tym nie zapominaj o socketA na ktorej dziala Athlon Thunderbird i
> Duron - mysle ze to gniazdo ma przed soba dluga przyszlosc***

Tylko, ze dluga przyszlosc w tej branzy to rok:)))

> ***i tu sie mylisz - jest wiele takich plyt, np. ASUS A7V***

O czym ty mowisz? Masz straszny balagan pojeciowy;).
Przeczytaj uwaznie posty Grega i Kaizena o roznych odmianach Athlona. A do
Asusa A7V wchodza jedynie Tbirdy i Durony.

R.T