Re: peltier rowniez na karte? (Voodoo3 - grzanie - czy

Autor: redrum (planet_at_planetmedia.com.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 10:24:11 MET DST

jacek2v napisał(a) w wiadomości: ...

>Mam Voodo 3 2000 PCI i ch .. bardzo mi się grzeje - zastrzegam, że nie jest
>podkręcane.
>Mój model ma tylko mały radiator, może są wersje z innym chłodzeniem ?

Bede montowal uklad peltiera na procku
(zszokowala mnie niska cena tego ustrojstwa,
myslalem, ze to jakas droga zabawka a tu
bach niecale 90zl) z tego powodu kupilem
odzielny zasilacz od PC wiec spoko sam
uciagnie dwa takie moduly. Czy ktos probowal
montowac peltiera na dopalaczu/grafice i
czy dal to jakies rezultaty przy kreceniu
karty?

M.