Re: Linux

Autor: DanielF (danielf_at_go2.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 13:37:43 MET DST

Użytkownik Tomasz Stafinski <tstafinski_at_zke.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn8q6p10.pj.tstafinski_at_re7adm.zke.com.pl...
> Pablo <beer_at_friko.internet.pl> wklepał:

> Hehe, niewiele dystrybucji jest niedarmowych. Zajrzyj na
> ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/Linux
>
> Pozdrawiam,
> --
> Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
> Linux User #47986

eee tam kazda jest darmowa nawet te co kaza sobie cos tam placic
mozna za darmo sciagnac (oczywiscie nie wliczam kosztow polaczenia)
... no i zawsze mozna sobie kupic Linux+ a tam zawsze jest jakas dystrybucja
i bedzie za darmo bo placisz za gazetke a nie za dystrybucje no nie ? ;)

ps
pozdrowienia dla wszystkich adminow :)

Pozdrawiam  Daniel F.
odpowiedzi do mnie prosze przesylac rowniez na priv
(nie jestem czestym bywalcem grup)
danielf_at_go2.pl  dzieki :)