Odp: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 14:35:39 MET DST

> Coś mi się tu nie podoba - jak mógł odebrać przesylkę bez jaj
No wlasnie -- jak?
Przeciez za jaja **musial** zaplacic!!

> oplacenia, tam chyba coś chorego dzieje się na poczcie - może ten
> człowiek tam pracuje.

Te 50 PLN winien jest qmplowi z Suwałk.
Dysk kupił na krechę, obiecując, że forsę
(50 PLN) odda nieco później, ale nie dotrzymał słowa. :)

> Ja bym walił od razu na policje.
To wal!!

> Kiedyś oglądałem wywiad z jakimś
> gościem w mundurze, który polecał aby w momecie gdy odbierzemy coś z
> poczty i będzie to ewidentny przekręt - od razu walić na najblizszy
> komisariat,
Ciekawe po co?! :)

> oni mogą zablokować odbiór kasy przez takiego
> dowcipnisia.
Raczysz kpić, czy żartować? :)

> Poza tym to nie do końca prawda, że nie można zlokalizowac
> osoby wdzwaniającej się z tepsy - przeciez z jakiegos numeru się łączy
> bo chyba nie korzysta z budki telefonicznej. Policja może zarządać
> takich informacji. Oczywiscie zależy na jakiego gliniarza się trafi.
> Gorzej jeśli delikwent korzysta z kafejki,
Przecież pisał, że korzystał z gralni. :)
(od gry, gier, czyli z kafejki)

> wtedy trzeba szybko działać.
> Swoja drogą przymierzam się do zakupu jakiegoś procka na slot 1 i
> chciałem to zrobić właśnie tu - teraz się zastanawiam. Można kupić w
> dobrej cenie - ale można też trafić na taką szumowinę i
> jest kłopot.
> Sprawa jest hu...a i dopisuje się do poprzedników, że niezależnie od
> wszystkiego obić mu morde bo czego naprawdę nie lubię to chamstwa.
> Pozdrawiam.

OK. Obic! Ale komu?!
To po raz!
A po zero: Co z Tomkiem i Jego stratą finansową? :)
Przecież Tomek nie domaga się ,,obicia", a raczej
czegoś innego. :) Może by tak uszanować Jego wolę? :)
He?! :)

Lc.