zasilanie do peltiera

Autor: Hocus (hocus_at_dronet.gliwice.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 13:38:56 MET DST

Witam!

Jak w topicu, podłączyłem płytkę peltiera 40x40 mm do ładowarki do
akumulatorów (na biegu jałowym daje 15,5 V). Po podłączeniu peltiera
napięcie spadło do 10 V, a na ładowarce amperomierz (do 7A) poszedł poza
skalę. Przecież jeśli podłączę to do komputerowego zasilacza, to cały komp
chyba mi siądzie !?! Czy gdzieś są do kupienia gotowe zasilacze, które
potrafiłyby zapewnić odpowiedni prąd i napięcie dla peltierów?

Pozdrawiam
Hocus