Odp: Przetaktowanie Durona z 650 na 950 Mhz (wylaczenie blokady mnoznika)

Autor: Scorpio (scorpio_at_polbox.com)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 01:21:28 MET DST

Mostki L1 laczysz tylko wtedy, jak masz plyte Asus A7V z dodatkowym dip
switchem, opornikiem 100Om, i jakims tam chipem (niektore plyty maja je
standardowo, a w niektorych trzeba sobie dolutowac). Wtedy mozesz sobie
zmieniac mnoznik na plycie. W innych przypadkach trzeba kombinowac z
wszystkimi mostkami.

--
      Podzespoly komputerowe z Niemiec - K&M Elektronik