Re: Sound Image SY 6IX Pro

Autor: JFB (jfb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 20:36:12 MET DST

"Arleks" <arleks_at_arleks.com.pl> wrote in message

> Witam.
>
> Słyszał ktoś o karcie Sound Image SY 6IX Pro, ile to kosztuje, dobre
to,
> gdzie kupić?
>
> Pozdrowienia MAKUMBA.

Ja mam model 4x4, rozni sie tylko iloscia kanalow (4) i jest do kupienia za
jakies 70 zeta.
6IX byl gdzies kolo 170 zeta i z tego co pamietam mial 5+1 kanalow, reszta
bez zmian.

Karta na chipie ForteMedia 801
U mnie sa problemy pod win2000 (pomimo sterownikow ze strony producenta)
Pod win98 bez problemow, podejrzewam ze z 6IX bedzie podobnie...
Ew. probemem moze byc dosc slaby wzmacniacz (tak mi sie wydaje) gdyz przy
glosnym sluchaniu "pierdzi" (nie znajduje odpowiedniejszego slowa :) )
No ale porowywalem to z SBLive wiec ogolne wrazenie pozytywne.

JFB

PS
Live! rules