Obsluga TV Voodoo 3 3000 KWAS !!!!

Autor: Wih (spec_at_krakow.cc)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 20:31:49 MET DST

Uaktualnilem sterowniki do Voodoo 3 3000 TV AGP.
Nie mam w Toolsie ustawien TV.
Ustawienia pojawiaja sie gdy zapodam orginalne sterowniki (bol w tym ze
znowu mam stare) ale mam wtedy dwa toolsy nowy i stary i wobu pojawiaja sie
ustawienia TV.Tools nowy od starego diametralnie sie rozni wiec i ustawienia
TV tez sie roznia.
WNIOSEK
Nowy tools ma obsluge TV tylko jest blokowana gdzis w rejestrze.
Oczywiście jest to moj wniosek wiec jezeli jestem w bledzie prosze o inne
sugestie lub wskazanie miejsca w rejestrach gdzie to odblokowac

     & spec_at_krakow.cc &