Re: pecet mi sie wiesza!

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 18:22:19 MET DST

W swoim poscie napisanym do pl.comp.pecet w dniu Thu, 17 Aug 2000
18:03:17 +0200 niejaki(a) Red Scorpion -=redscorpion_at_go2.pl=- twierdzi,
ze...
>:-
>:- Kiedy pozostaje mi go tylko zresetowac, to nie startuje - odzywa sie speaker
>:- jednym dlugim sygnalem i zaraz za nim dwoma krociutkimi. Co one oznaczaja?

:-))))))))))))))))))))))))

Teraz wyjasniam smiley'a - dosyc glupia historia, lae... nie chcial
startowac, nawet nie pokazywal sie ekran. Pisk i dwa krotkie. Takie
popiskiwanie pobitego pieska :-) Patrze sie z tylu obudowy - wypadla
karta grafiki.... :-))))))))))

Taka czarna dziura, kable do niej wchodza. Nie wiem jak ona byla zdolna
mi to zrobic, ale zrobila... :-)

Jak zminiles budowe - pewnie sie biedactwo przegrzewa... moze
podtaktowane? jesli nie, to pewnie nie ma cyrkulacji powietrza - zacznij
od zdjecia sciany bcznej. Jak nie pomaga, to dokup porzadny wiatracek i
przyloz do tej karty. Jak jeszcze nie pomaga - zmniejsz taktowanie. Jak
jeszcze ni pomaga - wiem ze to glupie - przeloz do starej obudowy.

Jak nic nie pomaga to chyba czas zegnac sie z karta grafiki... moze sie
przypalil rdzen... trudno na odleglosc okreslic.

Moze takie piski wydaje, gdy nie moze sie zalaczyc... nie wiem. Moze
inna czesc sie grzeje. RAM/CPU/BIOS? [ ;-) ]. To chyba wszystko

>:- Kolejne resety daja to samo. Czasami uda mu sie zaskoczyc, czasami trzeba go
>:- wylaczyc z sieci i wlaczyc ponownie (po tym zawsze startuje!).

Moze dlatego, ze zanim go odepniesz zdarzy ochlodnac? :-)

Albo to zakurzone styki - sprawdz czy sie wsyzstko trzyma jak trzeba.
Wiecej pomyslow nie ma - HOWGH! :-)

--
Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>
UIN 65665716.........IRC #tychy (ManiacK)