Re: ABIT BE6-II v1.2 rozwala HDD

Autor: Remi Sagan (rsagan_at_pl.dhl.com)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 07:37:06 MET DST

On Fri, 18 Aug 2000 02:21:19 +0200, "Grzegorz Kurczyk"
<control_at_post.pl> wrote:
>Trochę się z Kolegami nie zgodzę.
>
>Działa to od kilku miesięcy jak burza!!!
>Żadnych problemów.

No to jeszcze cos dorzuce.
Moj sprzet dzialal od kilku miesiecy, caly czas jak burza. Az tu nagle
(jakis miesiac temu) zaczely sie problemy.
I to wtedy wlasnie dysk ktoregos dnia nie mogl odczytac system.dat,
ktory jednak udalo mi sie w DOSie skopiowac, a po scanie powierzchni
znaleziono bad.
Dwa tygodnie temu to samo.
Wczoraj (!) tez to samo, tylko, ze system.dat juz sie nie dal
skopiowac. Pomoglo przestawienie HPT w PIO4.
Caly czas jestem ciekaw, co bedzie po formacie tego dysku. Jakis czas
temu ktos sie chwalil, ze te "bady" ustepuja po formacie, gdyz tak na
prawde nie sa to uszkodzone fizycznie klastry.
Ale po weekendzie sie okaze.