Re: Modem Rockwell - problem

Autor: JotZet (jotzet_at_post.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 23:03:55 MET DST

Witam,
Oto co "Krzysztof Lasoń" <klason_at_poczta.onet.pl> pisze w
:399aef20$1_at_news.vogel.pl...
> Mam modem Rockwell SoftK56 Data, Fax, Speakerphone PCI Modem (HSF),
świeżo zainstalowany Win 98 SE, stery do modemu załączone przez
producenta, porządnie skonfigurowane połączenie z TP S.A.
> Przy próbie połączenia modem coś tam sobie tyknie i po kilku sek.
pojawia
> się error (bodajże) 680: brak sygnału wybierania.
>mam drugi dysk - tam wszystko chodzi OK, modem wybiera, łączy no i
działa - właśnie wysłałem ten post :)

Podobny problem rozwiazalo u mnie przelozenie karty modemu do innego
gniazd tak aby nie sasiadowal bezposrednio z innymi kartami (szczegolnie
z graficzna i dzwiekowa) i nie pytaj dlaczego bo nie wiem. Poprostu
zadzialalo i sprawdza sie w przypadku modemow na rockwellu.

--
<...pozdrawiam>
<tych, ktorych warto...>