Re: Cichy CD-Rom

Autor: Rafael Krüger (Rafael.Krueger_at_t-online.de)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 22:15:30 MET DST

Witam!

> Moglibyscie mi polecic jakis cichy i szybki cd-rom, ktory nie chodzi jak
> wentylator?

Nie wiem dokladnie jak sie nazywa, ale jest Kenwood 72X, ktory czyta
siedmioma laserami. Niby jakos lusterkami rozklada laser na siedem i z tego
powodu wyciaga wysokie predkosci przy niskich obrodach. Tak jak mi znajomy z
pracy mowil, to jest bardzo cichy, ale sam jeszcze nie slyszalem.

Pozdrawiam
Rafael
Rafael.Krueger_at_t-online.de
may the force be with you