Re: MATROX G400 SDRAM czy SGRAM ???

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 10:51:23 MET DST

"Michał Rymaszewski" wrote:

> Czy ktos moze mi pomoc przy doborze karty : wybrac Matroxa G400 16 mb SDRAM
> czy SGRAM ? Przeznaczenie : gry D3D , rozdzielczosc 800x600x32 .

Jak do gier, to Matrox nie jest najlepszym wyborem. Ma wprawdzie
odlotową jakość obrazu (2d i 3d), ale są wydajniejsze karty. Pod
względem wydajności z GeForcem przegrywa praktycznie wszystko - jak do
gier, to GeForce będzie lepszym wyborem.
Plusy Matroxa to głównie jakość obrazu i DH (opcja - podłączenie 2
monitorów lub monitora i telewizora) - jeżeli zależy Ci na którejś z
tych cech to go kup, jeśli nie, to weź pod uwagę raczej wydajniejsze
karty.

> Jaka jest roznica w wydajnosci , bo w cenie to 250 Pln !!!
> I czy moze ktos wie jak to bedzie chodzilo z AMD k6 400 ???

Nie powinno być problemu, ale jeszcze raz - kupowanie Matroxa tylko do
gier to nieporozumienie.

--
Pozdrawiam,
Kaizen     kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm