Re: Problem z Windowsem 2000 i Karta Viper V330

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 23:32:12 MET DST

Sebastian Stolarski wrote:

> Mam u siebie ten sam zestaw: viper v330 + tv max. Przyczyna lezy tak samo
> jak poprzednio w sterownikach. Gdy w win 9x zainstalowalem stery od diamonda
> bylo to samo z zoltrixem (overlay mode not suported). problem zniknal, gdy
> zainstalowalem drivery z riva128. Tak samo z karta muzyczna diamond sonic
> impact s90, nie uzywam sterownikow diamonda tylko vortexa, sa one
> "przyjemniejsze" i nie ma z nimi zadnych klopotow. Moral z bajki: nie uzywaj
> sterownikow producenta karty, tylko producenta chipu znajdujacego sie na
> [...]
Dziwne, bo ja mam odmienne wrażenie: stery TYLKO od producenta...
Mam V330 i właśnie oba Winy (95 i NT4) lepiej mi chodzą na orginalnych DRV
(a przede wszystkim stery Vipera zintegrowały się z sterami Monster2 -
również Diamonda)
Wszystkie programy TV (np. MoreTV, Borg) oraz gry lepiej mi działają (więcej
FPSów, lepszy obraz) na orginajnych sterach :-?

P.S. TV to FlyVideo98

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |