Re: Win2000 Pro PL

Autor: Nightmare (nightmarexNoSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 19:25:19 MET DST

> Hi!
> Szukalem w sterach dostarczonych z Win2000 i nieznalazlem zadnych
> odpowiadajacych dla Spiryta FM-HCF56i jedyne ktore rozpoznal to byly
> Rockwell HCF costam ISA modem ale to jest modem PCI wiec wiadomo ze
> nieruszyl.
lekko mnie przytkalo ;)
troche sie przemadrzalem - ale niewiele - mam acorpa 56pim -
konstrukcja/stery idenciole jak przy spirit hcf - aktualnie nie mam
w2k - kiedy instalowalem byla to wersja w2k pro US, po pierwszym
podniesieniu systemu przetarlem oczki ze zdumienia - na liscie
zainstalowanych urzadzen byl wlasnie moj modem - ofcoz nie jako acorp
czy zlomtrix ale jako connexant/rockwell(?) HCF-MODEM...autorem M$ i
dzialal naprawde bombowo! Duzo przyjemniej niz w w9x.
Poszukaj jeszcze raz connexant, rockwell?