Re: Jak upgradnąć?

Autor: Michał Kozusznik (mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 13:32:20 MET DST

> OK a nagrodą niech będzie zlecenie zaprojektowania systemu locale ;)
> (wygrałem?) do windy

Przypuszczam ze nie jest trudniej niz pod inne systemy. Zreszta jak
wspomnialem niektorzy piszacy soft (zwykle share- lub freeware) sami
implementuja sobie cos takiego. Problem w tym ze nie ma takiej wlasciwosci
sam system. A wystarczyloby aby oferowal jedna biblioteke, ktora zajmowalaby
sie dynamicznym alokowaniem pamieci pod stringi i zwracaniu pointerow do
programu obslugujacego.
Cos takiego wprawny programista napisze Ci w pol godziny. No.. moze w 1,5 -
biorac pod uwage czas usuwania bledow.

> zobaczyłem po ilości odpowiedzi że byłych amigowców na liście jest
> duuuuuuuuuuuuuuuużo! A więc tak czy owak dobre słowo w narodzie nie
ginie:))

Na cos musza sie przesiadac. Tym bardziej ze nowa Amiga (o ile taka bedzie)
bedzie oparta na platformie PC. W tej chwili maszyna deweloperska to jakis
K6-2, G400 DualHead i 128 RAM

Michał Kożusznik