Re: P III 550 , ABIT BE6 II rev 1.2

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 23:53:06 MET DST

RUSI wrote:

> Witam
> Jest taki problem . Znajomy (jest chwilowo w Niemczech) kupil sobie(na
> niemieckiej gieldzie)

to w u nich tez sa gieldy komputerowe??
myslalem ze to tylku nas jest taki wynalazek...

> P III 550 Mhz.na slot 1. No i ma problem z
> uruchomieniem tego procka . Z tego co (w/g niego ) pisze na procesorze
> chodzi on na ; 100Mhz magistrala , 5.5 mnoznik i vcore 2.0. (napis na
> procku ; p550/512/100/2.00v s1 )
> No i tu jest pytanie, jest jakis IP III ktory ma zasilanie 2.0 ?

oczywiscie, do czasu Cumine ktore maja 1.65
na fakt ze jest to katmai wskazuje ponaadto fakt ze ma on 512 kb cache no i ze
jest na slot

> Po wlozeniu procka na plyte komp wykrywa go jako IP III 366Mhz(66Mhz x 5.5 +
> vcore 2.00 default ). !!!

ostatnio zdazyla mi sie tak sytuacja i okazalo sie ze wentylator zle przylegal
przez co procek przegrzewal sie
tyle ze to byl Cumine do ktorego dopasowac radiator jest troche trudniej niz do
slota - no ale mozna zerknac do biosa jaka jest temperatura

warto przegladnac ustawienia biosu i ewentualnie ustawic fsb na 100MHz przy
pomocy dipa
ponadto moze pamieci nie sa pc100?