GForce Quadra - czyli co jest czym czego

Autor: Beer (beer_at_poland.com)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 17:29:45 MET DST

Witam ...

        Glosno ostanio o mozliwosci bardzo latwej przerobki
GForce na GF Quadra i GForce 2 na GF Quadra 2 (przelutowanie
dwoch opornikow i w niektorych przypadkach upgrade biosu karty),
ale czy tak naprawde ma to ktos opisane 'lopatologicznie'i po
polsku, poniewaz wszystkie schematy i opisy ktore posiadam sa
delikatnie mowiac ubogie, a nie chce zniszczyc katry ...

PS.
Bardzo prosze o nie wysylanie komentarzy w stylu 'jak sie nie
znasz to nie grzeb', poniewaz dysponuje fachowoscia w poslugiwaniu
sie lutownica tylko musze wiedziec gdzie mam ja wsadzic ...

---Beer---