Odp: Przygoda z uprade'em BIOS

Autor: Marcin Góra (scottie_at_irc.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 23:07:49 MET DST

Użytkownik Wladyslaw Dudzewicz <dudzew_at_godot.tuniv.szczecin.pl> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:39926741.9C121661_at_godot.tuniv.szczecin.pl...
> Czesc!
> Mialem podobne przygody z plytami, przy pierwszej tez spanikowaleem i
polecialem
> do serwisu, druga sam zrobilem.Nic nie piszesz czy sa jakies napisy na
ekranie,i
> czy flop i hd probuje cos czytac,jesli tak to nie jest tak zle.Jaki to byl
bios,
> Award czy AMI.?

AWARD, sorry ze nie napisalem ale wylecialo mi glowy bo pisalem ze plyta
jest SOYO a we wszytkich plytach SOYO jest AWARD.
Napisow na ekranie nie ma zadnych - jest czarny, FDD ani HD nie reaguje,
zadnego pikania z glosniczka, po protu jakby pradu nie bylo :((((
Swieci sie tylko dioda od POWER i slychac jak HD sie kreci, wiecej nic.

Marcin