Re: problemy z drukarkami sieciowymi

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 13:19:33 MET DST

popierwsze nie rozumiem skoro do obu są podłączone OKI ( OKI1 i OKI2 ) to
poco drukować przez sieć ?????
(jeżeli równocześnie chcesz np. z kompa A drukować i lokalnie i przez sieć
spod DOS'a to system wariuje bo uruchamiając swoje drivery OKI lapie LPT
zeby pod DOS'em drukować a za chwile każesz mu przełączyć LPT pod \\B\OKI2
???????

Użytkownik Witek <witek_at_amis.pol.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8mtoq1$4d4$1_at_sunsite.icm.edu.pl...