Re: problem z uruchomieniem - pilne

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 01:49:37 MET DST

hattab wrote:

> Hey !
>
> Sorry, ze troche NTG, ale pilnie potrzebuje pomocy.
>
> Mam program Business Deutschland 2000 (baza firm niemieckich) i niestety za
> nic nie chce sie odpalac pod polskim Windows. Na niemieckim wszystko ok, a w
> polskim
> wyskakuje:
> "Microsoft Visual C++ library
> Runtime error
> abnormal program termination"
> Wyglada na niekompatybilnosc i
> wydaje sie proste, ale podlozylem troche bibliotek z Visuala i dalej to
> samo.
> [...]

Czasem biblioteki trzeba "zainstalować" - regsrv32.exe...
Ja sprawdzam jakie są potrzebne Dependency Walker'em z M$ Windows SDK - ale
niestety podaje tylko 32bitowe biblioteki do 32 bitowych programów/dll'i
itp.

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |