HP7200i

Autor: Kali (kkalii_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 12:28:07 MET DST

Cze,

Problem jest taki kupiłem CD-RW HP7200i chodziła wypaliłem kilka płyt i się
popsuła. Po długich bojach wymienili ją na nową, ale........
Po podłączeniu wszystko wyglądało ok. więc postanowiłem coś przypalić i
zaczął się problem. Zrobiłem obraz i zapuściłem palenie
niestety po wypaleniu jakichś 100MB cały proces się zatrzymał, płyta
wysunęła się, schowała i nastąpiła kontynuacja wypalania z
przerażającą prędkością (500 MB wypaliła w ok. 3 min max. prędkość to 2x)
chociaż postęp następował tylko na monitorze a nagrywarka
nie robiła nic. Po kilku próbach zrobiło mi się szkoda płyt i postanowiłem
poeksperymentować na płycie RW. Nagrywarka potrafiła wyczyścić
płytę ale po próbie nagrania powtórzyła się sytuacja opisana powyżej. Gdy
chciałem wyczyścić płytę i jeszcze raz spróbować coś nagrać okazało się to
niemożliwe. Ta sytuacja powtarza się pod NT i 95 nie próbowałem pod linuxem,
ale myślę że będzie podobnie.
A teraz czego próbowałem:
1. Zmiana taśmy nic nie daje
2. Zworki są ustawione prawidłowo
3. W biosie wszystko ok. oba kontrolery włączone.
4 WinOnCD i Easy Cd Creator zachowują się podobnie rozwalają płyty
5. Podłączenie na pierwszym kanale daje taki sam efekt jak na drugim
6. Kable są podłączone prawidłowo.

Ktoś ma jakieś pomysły

Pozdrawiam
Kali