Re: HELP PLIZZZ!!

Autor: Adam Bogusz (adamb_at_elesdi.com.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 20:03:27 MET DST

Louis napisał(a) w wiadomoœci: <399004C4.94A0B1CB_at_yahoo.com>...

>Wrecz przeciwnie. Napisz jaka winda, jaki office, itp.

Win95osr2, office 97 prof.

>To moze sprobowac podzialac troche bez niego???

U mnie jest taki sam (Sophos), i nie ma problemów. Poza tym on nie sprawdza
plików przy zamykaniu Worda.

>Przez pol roku to mozna i 10gb dysk zapelnic smieciami "niewiadomo skad".

>Jesli jest to gigowy dysk i wolne jest 80mb to cos tam jeszcze musi byc
oprocz
>windy i office'a.
Jest jeszcze pelny Corel (nie pamietam który), i jakies smieszne gierki
które nic (chyba) nie dorzucaja od siebie, bo nie trzeba ich nawet
instalowac.

Dzieki