Wrocławska giełda

Autor: Mirek Ptak (kolczan_at_herberts.atomnet.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 11:05:40 MET DST

Czołem!
Mam do was, moi drodzy, pytanie.
Czy moglibyście mi podać obecne zakresy cen na wrocławskiej giełdzie
komputerowej następujących podzespołów:
Abit SE6
ASUS CUSL2
P III 800
P III 733
P III 766?
Jakiś przyzwoity GForce SDR (ELSA, Creative, Leadtek, ...)

Muszę zdecydować na którą giełdę pojechać - warszawska (byłem w
sobotę i znam ceny) lub wrocławską (nie ma nawet w sieci informacji
o cenach we Wrocławiu).

Z góry dzięki za odpowiedź - Mirek

Mirek Ptak - Kolczan        |      Kind regards
kolczan_at_herberts.atomnet.pl |      MFG          - Mirek