RE: Pojasnianie monitora

Autor: Qualis (qualis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 06 Aug 2000 - 19:28:09 MET DST

Użytkownik Lwiczek <lwiczek_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8mhlh6$p59$1_at_news.onet.pl...
> Witam
> Mam klopot z monitorem. Mimo maksymalnego pojasnienia obrazu za pomoca
> dostepnych przelacznikow (na obudowie monitora), obraz jest bardzo ciemny
> (co uniemozliwia giecowanie w wiele gier). I tu pojawia sie moje pytanie,
> czy istnieje mozliwos pojasnienia obrazu w jeszcze inny sposob, np.
software
> (oprocz opcji w grach - bo te tycza sie tylko tej jednej gry). Dodam
> jeszcze, ze nie jest to markowy monitor (raczej cos no name), ktory
korzysta
> ze standartowych sterownikow SVGA windowsa.

Mozna uzyc powerstripa i jego regulacji gammy (jest to wygodne i zawsze w
sumie dziala - tyle iz najlepiej miec zarejestrowanego goscia - wtedy
pamieta ustawienia co do jasnosci). Mozna takze rozkrecic monitor i znalesc
potencjometr do regulacji jasnosci - sam tak zrobilem w swojej starej 15, z
tym ze sa wtedy problemy z kontastem. Mozna takze pobawic sie w srodku
monitora na calego regulacja RGB. Jesli nie wiesz jakie sa to potencjometry,
nie ma problemu, po prostu krecisz pokolei kazdym jaki znalazles i
obserwujesz efekt... Musi dzialac...

Qualis