Re: 2 kompy i skaner

Autor: Mysza (mysza_at_sitech.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 14:09:43 MET DST

[ciach]
> Może z grubej rury, ale działa na 100%
> http://www.axis.com/products/document_servers/
Z tego, co wyczytałem na tej stronie, jest to rozwiązanie sprzętowe.
Czy nie ma jakichś solucji softwarowych ???
Serwer skanera czy coś ?

Maszynka do dzielenia LPT-a jest ql, kiedy ma się 2-3 kompy.
Ja szukam rozwiązania, które pozwoli mi udostępnić skaner dla 15-kompowego
LAN-a na Windzie ... i to tanio, albo lepiej za friko.

Czy ktoś ma jakiś pomysł ?
{ Paweł "Mysza" Myszkowski }
{ mysza_at_sitech.pl grajewo-www_at_iq.pl }
{ Oficjalna strona KS Warmia Grajewo }
{ http://warmia.www.grajewo.pl }
/Word nie służy do tworzenia stron WWW, nawet jeśli Bill Gates twierdzi
inaczej !/