Re: dysk i LBA

Autor: long_at_jest.spoko.pl
Data: Fri 04 Aug 2000 - 12:57:58 MET DST

On Thu, 3 Aug 2000, Grzegorz Sawicki wrote:

> Mam dysk IBM 15GB i ci powiem, ze to co masz to chyba normalne, bo ja
> np juz widzialem, ze na 2-giej partycji nie ma w ogole plikow, a pod
Uwazasz takie cos za normalne? - zawsze wydawalo mi sie, ze IBM, to jest
porzadna firma i takich numerow nei robi....raczej to nie jest normalne...

> Co prawda takich szopek z badami nie mialem, ale partition magic mi
> pokazuje, ze cos jest nie tak z sectorami. Ale ten moj dysk ma
A sprobuj, nie wiem, odpalic jakiegos NDD pod dosem, albo Scandiska pod
Dosem...i zobacz, czy wtedy Ci nie zaznaczy - ciekaw jestem...

> razie nie przejmowal o ile nie pracujesz pod dosem (ja pod golym dosem
Wiesz, teoretycznie, to nie pracuje pod golym Dosem, ale jak sie Windows
uruchamia, to on korzysta z Dosa - wczytuje Autoexec.bat, Config.sys i
inne pliki systemowe....na poczatku jakes bledy wyskakiwaly mu przy
odczytywaniu wlasnie autoexec.bat, ale to ignorowalem,bo suie Winda
odpalala ;P, a teraz to juz w ogole nie chce sie uruchomic, bo gdzies
"zgubil" rejestry, czy jakis tam blad z nimi jest, w kazdym razie kaze
odswierzyc je, - scanreg, ale oczywiscie program sie wiesza - bo wlasnie
pod golym Dosem trzeba go uruchamiac ;-( huh

Pozdrowionka Long.

[ Powyzszy mail jest pH 5.5, ozone friendly, nie byl testowany na
zwierzetach, nie zawiera cukru, kadmu, rteci i olowiu. Przy jego tworzeniu
wzial udzial prawidlowy odsetek kobiet, homoseksualistow i Murzynow. ]