TNT2 viper770 kolorowe kropki bez podkrecania

Autor: Bistro (a_at_a.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 22:16:42 MET DST

hi!
Problem pojawil sie wczoraj a karte mam od kilku miechow.
Mam TNT2 viper 770 (nie ultra, celeron 300A_at_300/450 Abit BH6 ) i w
trybie akceleracji pojawia sie _pelno_ [znaczy naprawde bardzo duzo w
porownaniu z tym co sie widzi podczas overclokingu] kolorowych kropek,
bledy w renderingu a po kilku sekundach zwis (nie zaleznie od
driverow-uzywam referencyjnych) A teraz to samo mam w DrirectDraw jak
i w d3d i ogl. Jednym slowem robi sie siara jak bym podkrecal karte a
wcale tego nie robie.
Wlasciwie to problemy byly od poczatku tzn karta zeby mogla dzialac w
akceleracji musiala sie "rozgrzac" czyli najpierw odpalala sie w 3d,
pochodzila jakis czas (kilka, kilkanascie minut) i zwis (bez bledow w
renderingu) po ponownym odpaleniu karta chodzila normalnie bez zwisow.
dowalilem nawet wiatrak ale to tez nic nie dalo (radiator jest
cholernie goracy zaznaczam ze karta nie byla wtedy podkrecona).

Co moze byc sparane? Pamiec?
Jak to naprawic we wlasnym zakresie ;) ?
Nie mam ochoty rozstawac sie z karta w czasie wakacji;)

cu