Re: Serwer bez UPS - buee !!!

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 23:37:07 MET DST

Dnia 29 Mar 2000 17:26:56 GMT, McZapkie napisał(a):
>piotr- popelnil byl nastepujacy tekst:

>: no raczej nie stosowanie ups w serwerze jest niedopuszczalne,
>: gdy jest ups, to typ obudowy ma mniejsze znaczenie:)

>Ale ups starcza na 15min, na lepszy uczelnie nie stac,
>zreszta i tak go wezme starego ze stacji roboczej
>a nie kupie nowy ;-)

:)

>Niestety, nie znalazlem w Biosie ani na plycie
>mozliwosci ominiecia tego monostabilnego "wylacznika".

Ojojoj... co to za dziadowska płyta do serwera? Bo już w mojej wiekowej
płycie TX-97E (płytka pod pentium mmx), która ma złącze zasilania ATX, jest
taka opcja...

>Jest natomiast ciekawa opcja "Wake On Lan", ale ona
>dziala chyba tylko z niektorymi kartai sieciowymi?
>W kazdym razie trzeba jakims kabelkiem polaczyc
>karte z plyta.

WOL wymaga karty z kabelkiem - np. 3c905c. Jak wtedy wyślesz odpowiedni
sygnał broadcastem, to sprzęt wstanie.

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |