Re: CI-4500Uw SCSI

Autor: Paweł Świrek (swierk_at_SPAM-IS-LAME.nzs.agh.edu.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 19:54:12 MET DST

Krzysztof Mazurek <kmazurek_at_waw.pdi.net> wrote:

> Mam smieszny problem - zginela mi instrukcja do wspomnianego w tytule
> kotrolera - i moze ktos z was ma moze takowa.
> producentem jest Centos (www.centos.com.tw), jest to na kosci Symbiosa 875.
> Problem jest taki, ze chcialbym kupic skaner na SCSI, a ze mam juz
> kontroler, chialbym podlaczyc go do istniejacej karty.
> Teraz pytanie - Nagrywarke i dysk mam podpiete do wewnetrznego gniazda
> Fast-scsi, mam wolne wewnetrzne i zewnetrzne wide - jak podlaczyc skaner?
> Skoro nie mam instrukcji to jak standartowo jest ustawiona karta na łancuch
> [...]

Ja mam taki (chyba) kontroler. Tyle, że podpiąłem do niego na razie dysk UW
SCSI. Na FAST SCSI planuje podpiąć nagrywarkę.
W takim wypadku wydaje mi się, że powinno się zobaczyć, do których linii idzie
FAST SCSI, skaner podłączyć do drugiego bajtu zewnętrznego złącza (jest UW).
Tylko nie jestem pewien co do terminacji. Według tego, co na liście, to powinno
być tak:
FAST - na końcu terminacja,
external - jeden bajt - terminator, a drugi na przejściówce.
Nie wiem, co do terminacji dysku.
Inny sposób, to długa taśma na FAST SCSI, na końcu taśmy śledź, w ostatnim urządzeniu
przed śledziem WYŁĄCZONA terminacja. A do śledzia skaner + terminator.
Na końcu taśmy UW - urządzenie zaterminowane (dysk z ustawioną zworką terminatora).

Myślę, że to tak powinno być, ale nie jestem do końca pewien

--
Paweł Świrek, KING_CRIM on IRC, sysadmin nzs.agh.edu.pl & nzs.org.pl
mailto:swierk_at_nzs.agh.edu.pl  http://nzs.agh.edu.pl/~swierk/