Odp: Odp: Jak "recznie" odpalic zasilacz ATX

Autor: Marek Adamski (M.Adamski_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 13:10:27 MET DST

Użytkownik Robert Wisniewski <rwisniewski_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:38E2F02E.AE386A0E_at_poczta.onet.pl...
> Oj dziecko, zmykaj do przedszkola, jesli nie masz nic madrego do
> powiedzenia.
> I nie baw sie pradem, bo sie w nocy posikasz.
>
> Nie pozdrawiam cie.
> Robert W

 Ale plebs na tej liscie, czlowiek kulturalnie sugeruje inne
rozwiazanie problemu, a tu jakis wiesniak odzywa sie
nie pytany.

Widziales przyjacielu kiedykolwiek zasilacz ATX ?
Bo ja przynajmniej kilkaset, z czego wiekszosc miala
sporny kabelek w kolorze szarym, czasami fioletowym.
Zeby uciac te beznadziejna dyskusje wyjasniam, ze
chodzi o czwarty od lewej, gdy wtyczka jest kabelkami
gory, zabkiem do przodu.

 Ja rowniez nie pozdrawiam Cie
(tak, tak - Cie piszemy wielka litera, no chyba ze nie mamy matury)

Marek Adamski
Marek.Adamski_at_hax.com.pl