Odp: CD-ROM: co jeśli nie TEAC?

Autor: CyboRKg (cyborkg_at_dino.open.net.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 10:27:00 MET DST

Użytkownik Michał Matuszczyk <mikemat_at_polbox.co> w wiadomości do grup dysk
usyjnych napisał:38e3d74d_at_news.vogel.pl...
> witam!!!
>
> mimo wszystko polecam Teac-a, mam nagrywarke TEAC-a i cd-rom TEAC-a 32x
(oba
> SCSI), nie zauwazylem zadnych drgan, a chodza tez cichutko, czytaja
> wszystko, ewentualnie w drugim kompie mam PIONEER-a 36x ide i tez jest
> niczego sobie, ale ma gorsza korekcje bledow niz TEAC (ale T... ma chyba
> najlepsza na rynku),
> przyklad jakosc T..., TEAC 32x SCSI moze zrzucac audio (bez bledow) sred
nio
> z predkoscia 27x - pokazcie mi drugi taki naped :))

Zgadzam sie z powyzszym! Mam juz 1,5 roku nagrywarke TEAC SCSI ; nigdy nie
zepsula zadnej plyty. Planuje kupic cd rom tez tej firmy na SCSI i watpie
bym tego zalowal, choc moj dvd rom Hitachi x5
na ide tez jest bardzo dobry - o niebo lepszy od koreanskich dvd x8 i x10,
ktorymi zawalone sa sklepy. Pozdrawiam!

--
CyboRKg