RE: Do MAILREA_DAEMONA

Autor: Wiesław Roszak (W.Roszak_at_par.gov.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 09:29:36 MET DST

[...]
>Proponuję sojusz z rebeliantem o imieniu Linus Torvalds. Jak dotąd
>skutecznie walczy z juntą gen. Failure'a. Nieodpłatnie zresztą... :)
>

>PS. Rzadko, ale to bardzo rzadko kłopoty sprawia niejaki K. Panic,
> ja jak dotąd miałem z nim tylko jedno spotkanie, o które zresztą
> sam się prosiłem.

Po naradzie wojennenej z zona, ktorej dzialalnosc gen. Failure jakos nie
przeszkadza postanowilismy pojsc na kompromis i dopuscic do dysku na drugiej
partycji w/wym rebelianta. O wynikach potyczek miedzy nimi bedzie (a zreszta
juz duzo bylo...)w serwisach Reutersa i PAP.

Pozdrowienia

Wieslaw Roszak
w.roszak_at_par.gov.pl

UIN 51535070

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/