Odp: AMD K6-2/400 problem !!!

Autor: Piotr Pawełek (pawelekp_at_interia.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 09:46:23 MET DST

Dzięki za radę - wypróbuję ...
Nadmieniam, że z rozpędu (chciało mi się szybko "mocy")
nie podłączyłem przez pierwszy dzień radiatora i wiatraka
i mój nowy AMD k6-2/400 działał golutki.
Czy mógł się zjarać ???
Objawy jak wyżej (działa ale się wiesza systamatycznie)

Użytkownik BossMan <bossman_at_plus.ds14.agh.edu.pl> w wiadomości do grup dys
kusyjnych napisał:8c045b$t6t$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...