Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: DooM3R - Emperor of the Future (doomer87_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 12:27:36 MET DST

Waiting for the Cataclysm, "Joustin" <joustin_at_geocities.com> wrote:
> Polacy robili nawet niezle rusznice :-) (Łucznik?)
Z wylotem lufy (średnica) jak na słonie!

> A ja chce quadro :)
A ja NV15 GL! Podwójne ;)

> Nie no... bedzie! Bedzie super fillrate i 4 procesorowy potwor (moze wroca
> do diamondowskiego Monstera?) do ktorego trza osobne zasilanie i
chlodzenie
> cieklym tlenem :-)
A co to za rewolucja - osobne zasilanie i tak każdy ma do swojego systemu
wentylatorków i peltierków, a ciekły tlen wszędzie można dostać
(przezroczysta ciecz w szklanych butelkach... o to chodzi, prawda?)

> Z tego co widzialem to ekrany plazmowe musza miec taki generator -
skrzynke,
> ktora wazy 25kg i jest wielkosci grzejnika olejowego :-)
Jedna skrzyneczka więcej to żaden problem...

> Czuje ze rodzi sie offtopic :-)
Raczej zamiera!

> Chociaz... mozesz nie odpowiadac! :P
Mogie?