Re: Wasze typy....

Autor: DooM3R - Emperor of the Future (doomer87_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 13:59:03 MET DST

Waiting for the Cataclysm, "Wiktor Dzierzecki - YanosiC"
<dzierzecki_at_poczta.onet.pl> wrote:
> AFAIK
> DJNA mialy 2MB cache marketingowo
> a DPTA maja 2MB faktycznie :)
He he he, czyli deptak jest lepszym wyborem

> Elsa X2 jest najszybsza ponoc karta GF na rynku. (chyba na benchmark3d
byly wyniki testow - powinienes wiedziec)
AFAIK Elsę kupuje się dla jakości obrazu (prawie Matrox), a nie dla
szybkości. Tym bardziej, że ma jakąś blokadę o/c :(

> A za okulary3d w wersji deluxe asusa nie warto placic dodatkowych
pieniedzy IMO.
Przecież nie polecam 6800 Deluxe. Revelator Elsy jest lepszy ;)

> Tak wiec albo Elsa X2 albo Asus 6800 ale nie deluxe. Leadtek nie pamietam
zeby sie czyms wyroznil w tym tescie, notomiast prawie na pewno bylby
troche tanszy niz te dwie polecane przeze mnie karty.
Byłby tańszy, poza tym Rev.B ma _świetne_ chłodzenie i w związku z ty
wyśmienicie się podkręca - najlepiej ze wszystkich GF. Nie będę wspominał o
wyjściach TV...

> Wiem ze to nie wszystko ale czy 95kHz nic nie znaczy?
Nic... w porównaniu do 107 czy 115kHz.

> One maja kineskopy SAMSUNG, a Samsung jest wymieniany zazwyczaj jednym
tchem
> wsrod monitorowych potentatow jakosciowych.
Z kineskopów najlepsze AFAIK to FD Trinitron (Sony) i Diamondtron NF
(Mitsubishi). Samsungowy to, zdaje się, DynaFlat (w modelu 900IFT)...
Potentaci to Elsa, Eizo, NEC, Mitsubishi...

> Zeby tak ktos sie zebral do kupy i przetestowal porownawczo te Likomy z
NECami albo Flatronami albo soniaczkami... Ja nie wychwycilbym tak
subtelnych roznic jakie decyduja o jakosci monitora.
Może w 800x600 w grach tego tak bardzo nie widać (chociaż kolory i tak są
blade lub nie), ale w wyższych rozdziałkach różnice się ujawniają. Najlepiej
to zobaczyć po prostu...

> gdybys deliberowal _tylko_ nad wyborem dobrego monitora, to bys znalazl.
Nie wydaje mi się to takie oczywiste. Szukam, szukam i coraz więcej mam do
wyboru...

> Ale pochlaniaja Cie inne tematy i od tygodnia rozdrabniasz
> sie na drobne na wszystkie strony, IYKWIM.
A co ja poradzę na to, że ze zmianą monitora chciałbym również dobrą gfx i
więcej RAMy

--
Pozdrawiam,
-=| DooM3R |=-