Re: Re: CD-ROM: co jeli nie TEAC?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 23:20:16 MET DST

>Toshiba,
>zaskoczyl mnie kiedys ten naped (chyba x32), mialem plytke z 600 MB
>plikiem danych ktorego kopiowanie na twardziela zajmuje standardowo od
>20 do 40 minut (!)- na roznych niemarkowych shitach.
>Zdarzylo mi sie raz trafic na klienta z Toshiba i pelne zaskoczenie:
>plik skopiowany w 7 minut !
>Wynika z tego, ze wlasnie ten naped doskonale sobie radzi z roznymi
>formatami zapisu, taka tez opinie slyszalem od wlasciciela Toshiby.
>
>Ps. Na moim LG (x32) skopiowanie tego pliku (zip-600MB) zajmuje prawie
>40 minut (niestety).

40 minut ???!!!
Kurde... Moj Teac 32x SCSI zrzuca mi pelniutkiego (650 MB) rocznego,
przezroczystego BTC w 3:45 ze stoperem w rece.
Z dobrych nosnikow (TDK, Verbatim) zrzuca 650 MB 3:05 srednio.
Czasami schodzi ponizej 3 minut.
To juz moj Sony 2x siedzacy w starym komputerku zgrywa szybciej niz
twoj LG 32x. Pelna plyta 650 MB (nosnik niewazny, czyta wszystko,
zawsze, wszedzie i z taka sama predkoscia) zgrywa sie na nim ok 37
min.