Wymiana AsusP3C2000+PIII+GeForce na Athlon+płyta+GeForce

Autor: yrvin (yrvin_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 08:05:41 MET DST

Witam Wszystkich!
Mam "kilka" a raczej "kilkanascie" problemow z konfiguracja:
-AsusP3c2000
-P III 533BMhz/133Mhz Ktmai
-GeForce Annihilator Pro
ktorych nie warto tu poruszac, poniewaz sa one ogolnie znane. Walcze z nimi
juz od miesiaca, kiedy to kupilem a raczej wymienilem wszystkie czesci
naraz. Po dokladnym przesledzeniu mozliwosci ich rozwiazania powoli dochodze
do wniosku, ze pora poraz kolejny wymienic podzespoly. Chcac korzystac w
pelni z dobrodziejstw najnowszych programow, a wszczegolnosci z gier, majac
przy tym w miare stabilny i wydajny sprzet, sklaniam sie w strone Athlona.
I tu jest pytanie do Was szanowni grupowicze, jaka konfiguracje byscie
polecili. Zalezy mi na utrzymaniu GeForce Annihilator Pro. W zwiazku jak,
juz wspomnialem, z problemami chipsetu i820 plyta ta idze calkowicie w
odstawke. Zalezy mi na plycie AGPx4, ktora bedzie w miare bezproblemowo
wspolpracowala z moim GeForce (choc jezeli zajdzie taka potrzeba i jego
wymienie). Kierunek rozwoju K7 czy PIII nie ma tu najmniejszego znaczenia.
Ja chce wreszcie przestac sie marwic czy zdaze zrobic save przed samoistnym
restartem systemu. Z Waszych postow szanowni grupowicze, wywnioskowalem iz
Athlon wraz z odpowiednia plyta daje bardziej stabilny system totez co
byscie polecili. Jaka plyte pod Athlona byscie kupili, ktora zaspokoilaby
wreszcie GeForce? Jakiego Atlona podobnego zagarem do PIII533? Chcialbym
dodac, iz komletnie nie sledzilem rozwoju K6 i K7 totez nie wiem prawie
nic(nie do przesady)jakie to pociaga za soba konsekfencje. Chcialbym tez
wiedziec na co musze zwrocic uwage przy zakupie plyty i wyzej wymienionego
procesora? Czy jest problem z dopasowanie pamieci? Jaki polecany jest
zasilacz? Czy podobne problemy jak przy wspolpracy AsusaP3C2000 z GeForcem
wystepuja w przyszlej konfiguracji? I wreszcie jak zachowuja sie gry pod
Athlonem? Jednym slowem prosze o podanie plusow i minusow takiej
konfiguracji w stosunku do obecnej.
Niestety plyte pod Atlona w przeciwienstwie do plyt pod PIII kupuje sie
tylko raz, totez prosze o powazne potraktowanie sprawy i w miare mozliwosci
rzeczowe uwagi, poniewaz to w 90% Wasza opinie wezme pod uwage przy zakupie
tychze podzespolów.
Tymczasem dziekuje za przeczytanie do konca ninejszego postu i calkowicie
rozczarowany zapewnieniami producentów chipsetu i820 o jego niezawodnosci ,
oczekuje wiesci z okretu Atlona.
Serdeczne Dzieki!
yrvin_at_poczta.wp.pl