Re: Rozne ksztalty DIMMow???

Autor: Miroo P. (miroo_at_i.am.gov)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 22:29:22 MET DST

Tajemniczy Michał Węgierek mieszkajacy w miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl
wyszeptal...

> Nie... Ale ja mialem podobny problem. Do mojego TX-a dimma wciskalem przez
> pol godziny, az wlazl :)) Po prostu gniazdo bylo za ciasne - jak sie troche
> 'rozeszlo' to juz bylo ok. I jak na razie (2,5 roku) chodzi ;))))

Tez to mialem ale na VX-ie. Poczatkowo bylem zalamany - dali mi jakis
inny typ pamieci czy co?! Pozniej wcisnalem na chama o malo co
nie lamiac plyty. I dziala do dzisiaj...
Fakt faktem - zaczepy majace trzymac DIMMa nie pasuja - sluza raczej
tylko do jego wyjmowania.

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"