Re: AGP?

Autor: bzyk (bzyk_at_beta.punkt.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 21:42:16 MET DST

ja ostatnio tez mialem taki problem i w dalszym ciagu go mam
szukam teraz samego gniazda AGP by przelutowac (moze sie da)

zagladnij do zlacz AGP i zobacz czy nic Ci sie w srodku nie zagielo
jesli tak to masz problem taki jak ja i nic innego Ci nie pojdzie
jesli nie to jestes w lepszej sytuacji niz ja czyli masz szanse ze pojdzie inna
karta

zrozpaczony