BIOS - kilka pytan

Autor: Tomek Stankiewicz (Tomek.Stankiewicz_at_mediclub.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 20:49:24 MET DST

Witam,

Jako ze jestem troche laikiem w tych sprawach. Mam pare pytan. Moze
ktos na grupie sprobuje mi pomoc.

Otoz, posiadam procesor P166MMX na plycie 430VX oraz BIOS AWARD
v.4.51PG . Pytania dotycza optymalnych ustawien parametrow w biosie.

Po pierwsze, czy taki procesor mozna troche podkrecic? Wprawidzie
pojawia mi sie napis AUTO CPU VOLTAGE DETECTION START przy
uruchamianiu, ale moze ktos wie co i jak z tym fantem robic?

Po drugie podaje ponizej wybrane pola z biosu wraz z moim ustawieniem
i prosze o komentarz i proponowane zmiany :

DRAW RAS# Percharging Time : 3
DRAM R/W Leadoff 6/5
FAST RAS# To CAS# Delay : 2
DRAM Read Burst EDO/FPM : x333/x444