Re: Compaq Armada 7370dmt

Autor: Mariusz (maniek_at_plus.ds14.agh.edu.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 18:05:46 MET DST

> F10 kiedy mruga biały kwadracik w prawym górnym rogu ekranu. Pamiętaj, że
> bios jest na dysku i jeśli usunąłeś partycję Compaqa to musisz ją jeszcze
> raz zainstalować.

Ale co zrobic kiedy przy starcie (restarcie lub czymkolwiek podobnym) onego
kwadracika w prawym gornym roguekranu nie uswiadczysz? (podalbym dokladna
wersje biosu (Fn+ESC w Win9x), ale nie mam tego komputerka pod reka, ale z
tego co pamietam to chyba jest z 08.98)
Janku, czy moglbys cos szerzej o tej partycji Compaqa?

Mariusz