Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Adam Czysciak (acc_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 16:13:38 MET DST

On Thu, 30 Mar 2000, Glina wrote:

> co ci szumi bardziej ? ja tam nie wiem jak to jest z aurealem bo mam retaila
> creativa a ten szumow nie posiada ;)
Byc moze ten v2 mial wzmocnione wyjscie, przez co Twoj poprzednik ustawial
ciszej wzmacniacz. Live ma tylko niewzmocnione wyjscie, w zwiazku z czym
trzeba dac glosniej. I teraz jak sie ma kiepski wzmacniacz (nie wspomnie
juz nic o wynalazkach typu glosniczki aktywne do komputerow:) no to SZUMI.

Oczywiscie to tylko przypuszczenia:)

Jak sie chce porownywac poziom szumow to trzeba by na jakims
bardziej profesjonalnym sprzecie niz wlasne uszy:) porownac moc sygnalu
wyjsciowego z karty a potem sluchac przy takim samym ustawieniu
wzmacniacza itd..

BTW. Jesli chodzi o mnie to mam live'a i nawet przy glosniejszym
sluchaniu nic mi nie szumi...

--
Zdrowko,
  ACC