Re: Podzial partycji winNT - win98

Autor: Jardecky (jardecky_at_astercity.net)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 17:13:42 MET DST

[ciach ] - za duzo tego bylo

Ja mam tak
1. 2047 MB fat16 podstawowa z winNT
2. 5985 MB fat32 rozszerzona z win98
3. 11437MB NTFS rozszerzona

Na 1 partycji mam sam system wNT na facie bo jak sie cos rypnie to zawsze
odzyskam dane z 3 partycji
Na 2 partycji mam system w98 i wszystkie programy z nim zwiazane
Na 3 partycji mam instalowane wszystkie progsy do NT

Nie ominie Cie instalacja tych samych progsow na dwoch systemach

Z NT mam bezproblemowy dostep do fat32 w druga strone juz nie
Wiodacym systemem jest u mnie NT w98 sluzy do gierek

Sorki za te cyferki ale przepisywalem z Administratora dyskow

Pozdrawiam
Jardecky