Re: Odp: Rysy na CD

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 12:54:43 MET DST

> Skoro znasz skoteczny sposob to sie tym podziel zamiast prawic morale,
> slyszalem ze sa specjalne srodki, pasty do usowania rys ale nie wiem
> gdzie
> to kupic.

Popróboj w sklepach plytowych, Empikach, księgarniach muzycznych itp. Tam to
widzialem, pasty do polerowania oraz kit do glebokich rys. Ja od wielu lat z
powodzeniem uzywam wlasnie pasty do zębow. Dlugo to trwa, ale efekt jest
dobry.

Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310